Algemene Ledenvergadering 2014

7 april 2014

Algemene Ledenvergadering 2014

De Algemene Ledenvergadering van het Achtkarspelen Bedrijven Contact (ABC) vindt plaats op woensdag 23 april om 16.00 uur in Innovatiehuis Lauwersdelta te Buitenpost.

Programma:

16.00 uur - Inloop en ontvangst met koffie
16.30 uur - Officiële gedeelte vergadering (stukken volgen)
17.15 uur - Bedrijfspitches start-ups innovatiehuis

18.15 uur - Koud/warm buffet en gelegenheid tot netwerken
ca. 19.30 uur - Informele sluiting

Locatie:
Innovatiehuis Lauwersdelta
Kuipersweg 5
9285SN Buitenpost

Aanmelden kan onderaan deze pagina. De stukken (agenda/notulen) voor de ALV ontvangt u binnenkort per mail.

Wat is Innovatiehuis Lauwersdelta?
Innovatiehuis Lauwersdelta in Buitenpost biedt een inspirerende werkomgeving aan ambitieuze en vernieuwende ondernemingen uit Noordoost-Fryslân en het Groninger Westerkwartier. Nieuwe en bestaande MKB-ondernemingen met groeiambitie kunnen elkaar stimuleren en versterken en op deze manier doorgroeien. Waar mogelijk vindt dit plaats met behulp van investeerders met durfkapitaal.

Innovatiehuis Lauwersdelta staat als regionaal kennis- en netwerkcentrum open voor ondernemers die reeds geworteld zijn in de regio, maar die willen (samen)werken aan nieuwe producten en diensten. Stichting Innovatiehuis Lauwersdelta heeft geen winstoogmerk en ziet nieuwe bedrijvigheid én daarmee nieuwe werkgelegenheid als haar rendement. Hierbij werkt zij samen met de overheid, het onderwijs en ondernemers.

Aanmelden

Online aanmelden is niet meer mogelijk. U kunt eventueel bestuurslid Henk Everts benaderen via henk@denkgenoten.nl of 06-23444584.